مرکز خرید و فروش انواع اجاق گاز
خانه / اجاق گاز های دوشعله / اجاق گاز دوشعله رومیزی

اجاق گاز دوشعله رومیزی

اجاق گاز دوشعله رومیزی در برندهای مختلف از جمله بردنا خزرگاز و تابان گاز موجود می باشد. اجاق گاز دوشعله رومیزی وسیله ای کم حجم و پرکاربرد در تمام مکان هاست که با رویه لعاب سپر مفتولی و بدنه محکم در رنگ های سفید مشکی و نقره کوب موجود می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول این مقاله را با دقت مطالعه فرمایید.

اجاق گاز دوشعله رومیزی اجاق گاز دوشعله بردنا

چرا اجاق گاز دو شعله رومیزی؟؟

 امروزه با توجه به تغییر سبک زندگی مردم استفاده از اجاق های رومیزی کاهش پیدا کرده و اکثر مردم برای خرید لوازم آشپزخانه معمولا به سراغ اجاق گازهای صفحه ای تو کار میروند. هرچند با توجه به نیاز های مردم اجاق گاز های فردار و اجاق های طرح فر هم بسیار پر فروش اند اما با این حال هنوز هم اجاق های رومیزی در بازار مشتریان پر و پا قرص خود را دارند و دلیل آن هم قیمت ارزان کارایی بالا جا به جایی آسان و … میباشد و در مکان هایی مانند:

  • خوابگاه ها
  • مطبخ آشپزخانه ها
  • سوئیت ها و مسافرخانه ها
  • هتل ها
  • ادارات
  • و …..

کاربرد بسیار زیادی دارد و در مدل های مختلف گازشهری و گاز مایع تولید میشوند که همه این مدل ها در سایت فروشگاهی ما موجود است.

اجاق گاز دو شعله رومیزیاجاق گاز دوشعله رومیزی

مشخصات یک اجاق گاز دوشعله رومیزی خوب کدام است؟

جنس آلیاژ و سرشعله های اجاق و مقاوم بودن در برابر وزن ظروف پخت غذا از مشخصات کیفی بسیار مهم در انتخاب اجاق گاز میباشد. سپرهای مفتولی روی اجاق گاز باید محکم و مقاوم باشد و لعاب رویه اجاق گاز باید بدون هرگونه زدگی وسالم باشد. ولوم های روشن و خاموش کردن اجاق باید نرم و روان و جنس مرغوبی داشته باشد. اگر میخواهید اطلاعات بیشتری درمورد اجاق گاز ها داشته باشید میتوانید مقاله مشخصات اجاق گاز خوب و یا اجاق گاز خوب چی بخرم را مطالعه فرمایید.

درهنگام خرید حتما به:

  1. کیفیت مونتاژ
  2. جنس رویه
  3. ولوم ها
  4. جنس سپری ها

و همچنین قیمت متناسب با موارد بالا را در نظر بگیرید

قیمت اجاق گاز دوشعله رو میزی

قیمت این مدل از اجاق گاز ها با توجه به جنس محصول از قبیل استیل یا لعاب و یا شیشه ای بودن رویه و همچین چدنی یا مفتولی بودن سپر ها و… متفاوت است اگر به دنبال محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید و همچنین برای آگاهی از قیمت محصولات حتما با ما ارتباط بگیرید

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: عادل عسکری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129724752
آدرس کانال: ojaghiran@
آدرس سایت: www.parskiln.ir
پست الکترونیکی: ojaghiran@gmail.com

مطلب پیشنهادی

اجاق گاز رومیزی سه شعله

فروش عمده اجاق گاز رومیزی سه شعله

اجاق گاز رومیزی سه شعله موجود در سایت فروشگاهی بازار اجاق ایران. برای خرید عمده …