مرکز خرید و فروش انواع اجاق گاز
خانه / اجاق گاز طرح فر / اجاق گاز طرح فر استیل فام یا نما استیل

اجاق گاز طرح فر استیل فام یا نما استیل

اجاق گاز طرح فر استیل فام یا نما استیل موجود در سایت فروشگاهی بازار اجاق ایران. برای خرید و یا دریات قیمت اجاق گاز طرح فر استیل فام یا نما استیل٬ اجاق گاز های طرح فر تکنو٬ اجاق گاز طرح فر پادیسان و دیگر محصولات طرح فر در ادامه با ما همراه باشید.

اجاق گاز طرح فر استیل فام

اجاق گاز طرح فر استیل فام چیست؟

اجاق گاز های طرح فر استیل فام با اجاق گاز طرح فر استیل و فر صنعتی نان فانتزی متفاوت است. اجاق گاز طرح فر تمام استیل هم صفحه رویه و بدنه اجاق از جنس استیل است. اما اجاق گاز های طرح فر استیل فام بدنه و نمای آن استیل و صفحه رویه آن معمولا از جنس شیشه و یا لعاب است. اجاق گاز طرح فر استیل فام زیبایی و نمای چشم نوازی دارد. قیمت اجاق گاز های طرح فر استیل فام از قیمت اجاق گاز های طرح فر استیل کمتر است. ترکیب استیل و شیشه ممعمولا نمای زیبایی به اجاق گاز می دهد.

اجاق گاز طرح فر استیل فام

برند های اجاق گاز طرح فر استیل فام

برند های اجاق گاز طرح فر استیل فام در بازار زیاد اند اما اگر به دنبال اجاق گاز های طرح فر استیل فام با کیفیت . ضمانت معتبر و همچنین قیمت مناسب هستید ما به شما این موارد را پیشنهاد می کنیم:

  • تکنو
  • آلوارس
  • گرادین
  • آتشگر
  • ولگا
  • آذرین
  • پولاد
  • بردنا

اجاق گاز طرح فر استیل فام

قیمت اجاق گاز طرح فر استیل فام

قیمت اجاق گاز های طرح فر استیل فام به مدل٬ برند٬ جنس قطعات و متریال٬ جنس صفحه رویه و سپری های اجاق گاز بستگی دارد. اما در مجموع حدود قیمت این مدل از طرح فر ها از ۵۰۰ هزار تومان تا ۱۱۰۰ هزار تومان است. البته قیمت های عمده و جزئی با هم تفاوت دارد. بر روی قیمت ها در تعداد بالا تخفیفات پلکانی اعمال می شود. در این بین بهتر است بار دیگر سخن به میان آوریم و به شما گوشزد کنیم که استفاده از دستکش فر پارچه ای برای سلامت شما بسیار جائز اهمیت است.اجاق گاز طرح فر استیل فام

خرید اجاق گاز طرح فر استیل فام

برای خرید اجاق گاز های طرح فر استیل فام و یا دریافت قیمت این محصول. همین الان با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع اجاق گاز و همچنین راهنمای خرید اجاق گاز می توانید مطالب:

را مطالعه بفرمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: عادل عسکری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129724752
آدرس کانال: ojaghiran@
آدرس سایت: www.parskiln.ir
پست الکترونیکی: ojaghiran@gmail.com

مطلب پیشنهادی

اجاق گاز چهار شعله طرح فر

خرید اجاق گاز چهار شعله طرح فر به صورت عمده

خرید اجاق گاز چهار شعله طرح فر در سایت فروشگاهی بازار اجاق ایران. برای خرید …