مرکز خرید و فروش انواع اجاق گاز
خانه / اجاق گاز طرح فر / اجاق گاز طرح فر با ترموکوپل

اجاق گاز طرح فر با ترموکوپل

اجاق گاز طرح فر با ترموکوپل در مدل های مختلف موجود در سایت فروشگاهی بازار اجاق ایران. برای خرید و یا دریافت قیمت انواع اجاق گاز طرح فر با ترموکوپل٬ اجاق گاز طرح فر تکنو اجاق گاز طرح فر استیل٬ اجاق گاز طرح فر و فر صنعتی نان فانتزی ارزان قیمت و دیگر محصولات در ادامه با ما هماه باشید.

اجاق گاز طرح فر با ترموکوپل

چرا اجاق گاز طرح فر با ترموکوپل؟

اجاق گاز طرح فر با ترموکوپل بازار معمولا به صورت سفارشی نولید می گردد. اجاق گاز های طرح فر معمولا به دلیل کاهش قیمت تمام شده کالا بدون ترموکوپل تولید می گردند. انواع اجاق گاز های موجود در بازار از قبیل:

نیز در مدل های با ترموکوپل و بدون ترموکوپل تولید می شوند. ترموکوپل با این که باعث افزایش قیمت اجاق گاز می شود اما یکی از مهمترین قطعه های اجاق گاز است. ایمنی اجاق گاز های ترموکوپل دار به مراتب بیشتر از اجاق گاز های بدون ترموکوپل است. در این بین بهتر است بار دیگر سخن به میان آوریم و به شما گوشزد کنیم که استفاده از دستکش فر پارچه ای برای سلامت شما بسیار جائز اهمیت است.

اجاق گاز طرح فر با ترموکوپل

کیفیت اجاق گاز طرح فر با ترموکوپل

اجاق گاز طرح فر با ترموکوپل کیفیتی به مراتب بیشتر از نمونه های بدون ترموکوپل دارد. چرا که در صورت نصب ترموکوپل بر روی اجاق گاز ها بسیاری از قطعات اجاق گاز باید عوض شوند. سرشعله های اجاق گاز های با ترموکوپل از نوع کاسه ای و با کیفیت بالا هستند. همچنین بعضی از قطعات داخلی دیگر اجاق گاز نیز باید تغییر کند.

اجاق گاز طرح فر با ترموکوپل

قیمت اجاق گاز طرح فر با ترموکوپل

قیمت اجاق گاز طرح فر با ترموکوپل در مدل های مختلف آن متغیر است. معمولا به ازای هر شعله ترموکوپل بسته به نوع اجاق گاز چیزی در حدود ۳۵ الی ۵۵ هزار تومان به قیمت اجاق گاز اضافه می شود. برای خرید و یا دریافت قیمت انواع اجاق گاز های طرح فر با ترموکوپل و همچنین دیگر محصولات اجاق گاز با کارشناسان فروش ما هم اکنون تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع اجاق گاز های ایرانی و خارجی و راهنمای خرید اجاق گاز می توانید مطالب:

را مطالعه بفرمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: عادل عسکری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129724752
آدرس کانال: ojaghiran@
آدرس سایت: www.parskiln.ir
پست الکترونیکی: ojaghiran@gmail.com

مطلب پیشنهادی

اجاق گاز چهار شعله طرح فر

خرید اجاق گاز چهار شعله طرح فر به صورت عمده

خرید اجاق گاز چهار شعله طرح فر در سایت فروشگاهی بازار اجاق ایران. برای خرید …