مرکز خرید و فروش انواع اجاق گاز
خانه / راهنمای خرید اجاق گاز / بازار اجاق ایران

بازار اجاق ایران

بازار اجاق ایران نام شرکتی است که به صورت تخصصی به فروش عمده و پخش انواع اجاق گاز های ایرانی و خارجی می پردازد. قیمت های محصولات این شرکت همه به صورت عمده بوده و قیمت ها به صورت تضمینی است. کیفیت بالا و ضمانت اصالت محصولات نیز از ویژگی های محصولات این شرکت است. برای آشنایی بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

بازار اجاق ایران

بازار اجاق ایران چه مجموعه ای است؟

بازار اجاق ایران نام بخش اینترنتی و فروش دیجیتال شرکت جهان گستر دادگر پارس است که به صورت تخصصی به فروش عمده و پخش انواع اجاق گاز های ایرانی و خارجی می پردازد. این شرکت به علت داشتن کارشناسان مجرب در بخش تولید و فروش انواع اجاق گاز ها میتواند بهترین راهنما و مرجع فروش انواع اجاق گاز برای فروشندگان و مصرف کنندگان انواع لوازم خانگی باشد. کیفیت بالا، تضمین اصالت کالا، تضمین قیمت محصولات نیز از ویژگی های مهم این بازار اجاق ایران است. یکی از مهمترین رسالت ها و اهداف سایت فروشگاهی بازار اجاق ایران شناساندن و فروش بهترین اجاق گاز های تولید داخل کشور به مشتریان داخلی و خارجی است. در کشور ایران بیش از هزار و سیصد تولید کننده اجاق گاز وجود دارد. بسیاری از محصولات تولید شده در این کارخانه ها کبفبت بسیار بالا و زیبایی خاصی دارند، اما به علت تبلیغات ضعیف و نداشتن سیاست های درست فروش در بازار شناخته شده نیستند. بنابراین مشتری میتواند به جای صرف هزینه های گزاف برای خرید برند های معروف با هزینه های بسیار پایین تر اقدام به خرید محصولاتی با کیفیت همتراز محصولات خارجی کند.

بازار اجاق ایران

محصولات موجود در بازار اجاق ایران

محصولات موجود در سایت فروشگاهی بازار اجاق ایران شامل انواع اجاق گاز های صنعتی و خانگی از قبیل انواع:

میشود. هرکدام از گروه های بالا نیز در برند های مختلفی در سه حالت کلی محصولات ارزان قیمت، قیمت متوسط و با قیمت بالا به فروش می رسد.

بازار اجاق ایران

برند های موجود در بازار اجاق ایران

برخی از برند های موجود در سایت فروشگاهی بازار اجاق ایران به این شرح است:

  • کن
  • اخوان
  • بیمکث
  • سینجرگاز
  • پیلوت
  • تاکنوگاز
  • جنرال
  • صبا
  • الایت
  • تکنو
  • آلوارس
  • ولگا
  • گرادین
  • آتشگر
  • بردنا

قیمت محصولات در بازار اجاق ایران

قیمت همه محصولات در سایت فروشگاهی بازار اجاق ایران به صورت عمده است. در صورت خرید با تیراژ بالا نیز تخفیفات پلکانی به مشتریان تعلق می گیرد. قیمت مصرف کننده نهایی نیز در این سایت نسبت به قیمت بازار بسیار ارزانتر است.

اجاق گاز های پلوپز

اجاق گاز های پلوپز زمینی یا هیئتی و … یکی از محصولات موجود در این شرکت است. اجاق گاز های پلوپز یکی از اجاق گاز های پرکاربرد است. در بسیاری از خانه ها، مساجد، رستوران ها، آشپزخانه ها و … هرجای دیگری که پخت غذا در حجم زیاد صورت میگیرد به این اجاق گاز ها نیاز مبرم دارند. اجاق گاز های پلوپز در مدل های پروفیلی، ورقی و چدنی تولید میگردند. سایز های این اجاق گاز ها از ۱۸*۱۸ سانتیمتر تا ۹۵*۹۵ سانتیمتر تولید می شوند. قیمت این مدل از اجاق گاز ها را در بازار اجاق ایران حتما با سایر فروشندگان مقایسه کنید.

بازار اجاق ایران

اجاق گاز های رومیزی

اجاق گاز های رومیزی اجاق گاز هایی هستند که از مدل های دو شعله تا پنج شعله تولید می شوند. این اجاق گاز ها بدنه و یا پایه دارند و بر روی میز، کابینت و یا گنجه قرار می گیرند. اجاق گاز های رومیزی را نباید با اجاق گاز های صفحه ای توکار اشتباه گرفت. اجاق گاز های رومیزی در مدل های پرسی و یا بدنه ورقی تولید می شوند. در مدل های با بدنه ورقی فلزی رویه لعاب و یا استیل تولید می شوند. اجاق گاز های رومیزی در بازار اجاق ایران با ضمانت و خدمات پس از فروش هستند.

بازار اجاق ایران

اجاق گاز های صفحه ای

اجاق گاز های صفحه ای یکی از مدل های پرفروش در بازار اجاق ایران است. این اجاق گاز ها توکار بوده و از زیبایی خاصی برخوردارند. اجاق گاز های صفحه ای معمولا در دو مدل شیشه ای و استیل تولید می شوند. سرشعله های ساباف و سپری چدن و فندک و ترموکوپل دز بیشتر مدل های این اجاق گاز ها وجود دارند. اجاق گاز های صفحه ای محصولاتی هستند که قیمت کاذب برند های بزرگ در آن زیاد است. بنابراین ما در این مجموعه اجاق گاز های صفحه ای با کبفبت بسیار بالایی را با قیمت مناسب جهت ارائع به مشتریان آماده کرده ایم.

بازار اجاق ایران

اجاق گاز های طرح فر

اجاق گاز های طرح فر مشتریان خاص خود را دارند. اجاق گاز های طرح فر موجود در بازار اجاق ایران در قیمت های فوق العاده ای به مشتریان عرضه می شود. معمولا کسانی که به دنبال خرید اجاق گاز مبله با قیمت ارزان تر هستند به دنبال خرید اجاق گاز های طرح فر می روند. اجاق گاز های طرح فر تنوع بسیار بالایی دارند. هم در زیبایی و هم در کیفیت و امکانات اجاق گاز های طرح فر بسیار متنوع اند. قیمت این محصولات نیز از دیگر محصولات اجاق گاز ارزانتر است.

بازار اجاق ایران

اجاق گاز های فردار

اجاق گاز های فردار کامل ترین امکانات آشپزی را دارند. اجاق گاز های فردار در بازار اجاق ایران نیز بسیار متنوع اند. انواع گرمخانه و پیتزاپز و جوجه گردان در این مدل از اجاق گاز ها موجود است. اجاق گاز های فردار از دیگر مدل های اجاق گاز گرانتر هستند و این موضوع با توجه به امکانات و ویژگی های اجاق گاز های فردار کاملا طبیعی است.

بازار اجاق ایران

بازار اجاق ایران بزرگترین مرکز فروش عمده انواع اجاق گاز

برای راهنمایی بیشتر در مورد خرید انواع اجاق گازها می توانید مطالب اجاق گاز خوب چی بخرم و یا همچنین مشخصات اجاق گاز خوب را مطالعه بفرمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: عادل عسکری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129724752
آدرس کانال: ojaghiran@
آدرس سایت: www.parskiln.ir
پست الکترونیکی: ojaghiran@gmail.com

مطلب پیشنهادی

اجاق گاز تک شعله

اجاق گاز تک شعله

اجاق گاز تک شعله یکی از پرکاربرد ترین اجاق گاز ها در همه مکان هاست. …